dilluns, 2 de maig de 2011

la "Condicional"


16.04.2011

Avui dissabte 16 d’abril després de quasi tres mesos d’estar en “aturada tècnica” el metge m’ha donat la “condicional” i diu que ja puc començar a fer activitat. Li dic al Joaquim d’anar a unes vies molt fàcils que hi han a la Magdalena Superior per veure com va la cosa i també s’apunta el Guillem Arias. La via en qüestió es la Superfrio però em diuen d’anar per la Puretas Climb i total que fem un “poti-poti que quan arribo a dalt, em sembla tan poca cosa, que els dic d’anar a fer algo que piqui un xic mes. Com estem a la vora anem a la via Apia de la Magdalena Superior i ja que estic molt engrescat, dic de fer-me el primer llarg a veure com pinta la cosa... i, renoi! em faig el llarg sense tindre gaires problemes, una mica nervios perque em falta una mica de força al braç, això si, però pujo molt be. Estic content, donç el braç respon millor del que jo creia i ara, es qüestió de frotre-li canya. Ja tenim a sobre Setmana Santa i tindre uns dias de “relax" per caminar una mica per la muntanya i despres a tornar-hi de nou.







4 comentaris:

  1. Felicitats per la recuperació! veig que vas com el Dani Pedrosa, a tope!!!

    ResponElimina
  2. jajajajajajaja! si però amb vint i cinc anys mes...

    ResponElimina
  3. Felicitats per la reentre.
    A veure quan coincidim escalant
    salut i a tibar

    ResponElimina
  4. Enhorabona per la recuperació,bona vieta aquesta, salut i a tibar.
    Miquel Haro

    ResponElimina

Cercar en aquest blog

Seguidors

Arxiu del blog

Dades personals

La meva foto
Barcelona, Catalunya, Spain
Vaig començar a enfilar-me per les muntanyes l'any 1976 i un cop que vàrem fer la travessa del Montseny, el setembre del 77, pujant el Matagalls des de Sant Marçal, la visió de les Agudes i la seva cresta dels Castellets, em va captivar. Llavors interiorment vaig saber que algún dia pujaria a lloms d'aquella cresta. Un anys i mig més tard vaig fer la meva primera escalada a Montserrat. Va ser el 17 de febrer de 1979. Des de llavors, per poc que pugui, vaig amb els companys a escalar, caminar, o pujar cims, que junt amb ells es el que més m'agrada.