dimecres, 4 de maig de 2011

El Puig Estela 2.013 metres. setmana Santa

23 d'abril de 2011

Aquesta Setmana Santa la Cristina i jo ens agafem només tres dies de festa "que l'horno nostà pa bollos" i anirem a una Fonda al poble d'Ogassa, tocant la Serra de Cavallera, on de jove havia patejat tants i tants cops i així veure si podem fer algo de muntanya, però com passa amb totes aquestes festes, sols fer mal temps. I com no, divendres (sant) plovent tot el dia. Visita turística a Camprodon, on, per cert, vàrem descobrir un museu de la Gerra Civil Espanyola, on havien objectes bel.lics trobats per les muntanyes del voltant. Si aneu algun cop, no us ho perdeu, es realment espectacular. També passejant per Sant Joan de les Abadesses per variar sota el paraigües. En fi molta resignació i comfiem que el dissabte fagi millor.

El dissabte pel matí s'aixeca mig tapat, però sembla que sortirà el sol. Esmorzem a la fonda i enfilem capa la pista que ens porta al coll de Pal. El cotxe el deixem en un revolt on acaba l'asfalt i enfilem camí del Coll. En poc més de mig hora arribem al Coll on un grapat de marmotes enjogassades ens miren distants.

Enfilem carena amunt on ja buja un ventet fresc i els núvols comencen a perseguir-nos. Total, que arribem al cim sense veure res de res. Mengem un bosí de botifarra d’ou i la Cristina ja te ganes de marxar. De baixada trobem un grup que puja amb gossos d’atura que no paren de corretejar a munt i a vall. Ara s'està aclarint el temps, però això dura poca estona. De baixada, parem al refugi firestal de Montserrat, dons ara comença a caure gotes. Reprenent el camí fins el cotxe la cosa es va animant i tot just ens cambiem les botes i comença a caure aigua i pedra per un tubu. Em estat de sort. En fi, dutxeta a la fonda, un altre passejada per Sant Joan de les Abadesses, sopar i l'endemà cap a casa que diumenge pinta igual.

Una altre setmana santa passada per aigua..






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cercar en aquest blog

Seguidors

Arxiu del blog

Dades personals

La meva foto
Barcelona, Catalunya, Spain
Vaig començar a enfilar-me per les muntanyes l'any 1976 i un cop que vàrem fer la travessa del Montseny, el setembre del 77, pujant el Matagalls des de Sant Marçal, la visió de les Agudes i la seva cresta dels Castellets, em va captivar. Llavors interiorment vaig saber que algún dia pujaria a lloms d'aquella cresta. Un anys i mig més tard vaig fer la meva primera escalada a Montserrat. Va ser el 17 de febrer de 1979. Des de llavors, per poc que pugui, vaig amb els companys a escalar, caminar, o pujar cims, que junt amb ells es el que més m'agrada.