dimecres, 26 de desembre del 2012

Via DANIEL SA. Col.lectiva del C.E. Àliga a Montserrat

22 de desembre de 2012
Una bona part de la colla a Can Massana
 En Joan Asín ha tingut la idea de cada dos mesos, mes o menys, fer una escalada col.lectiva per part dels membres del centre en una zona diferent. Desprès del sopar que fem, com cada anys al centre, quedem l'endemà a Can  Massana i la veritat es que no m'esperave l'èxit de la trobada. Vàrem ser una bona colla. Uns quedem al bar Muntanya a Collbató i fem l'esmorzar plegats i un altra part, la més nombrosa a Can Massana a les nou del matí. Poc a poc van arribant els "escaladors", que si m'ho permeteu a part d'us pocs, això sembla una excursió de "l'inserso"!!! Després d'una bona estona de salutacions, comencem a organitzar les cordades i als llocs on anirem. Amb la gent que som invadirem tot Agulles i motxilla a l'esquena comencem a caminar. a les tres de la tarde quedem tos un altre cop a Can Massana per dinar tots plegats amb el menjar que va sobrar del sopar anterior.

En Joaquim i jo decidim anar a fer la via Daniel SA a la Miranda de les Boïgues i també ens acompanyaran la Montse, el Jordi Joan, i el Fèlix. Ells faran una variant de la via i al segon llarg aniran per l'Aresta Brucs. Va ser maco el saludar-nos totes les cordades des de diferents agulles, dons teníem tota la regió d'Agulles envaïda. El dia començava be però a mig matí es va anant tapant una mica i va començar a bufar vent i se'n va treure les ganes d'escalar més però per sort es va arreglar la tarde i vàrem poder fer plegats una via a la Pelada a la dreta de l'Aresta Brucs que no sabem com es diu. Tot seguit pleguem trastos i baixem al punt de trobada que ja fem tard que aquella gent ens deixaran sense dinar!!!
 La veritat es que ha sigut una trobada fantàstica on hem vist gent que feia un munt d'anys que no veiem i gent que també feia molts anys que no escalàvem ho han pogut tornar a fer i de ben segur que repetirem. gràcies a tots per l'asistència i per els moments tan agradables de la trobada i també agraït a la gent que no ha escalat i ha organitzat el dinar.
La gent de l'Aàliga, la millor!!!
El primer llarg de la via
El companys al darrera
El segon llarg
El Joaquim arribant a la segona reunió
El tercer llarg
En Jordi Joan a l'Aresta Brucs
Nosaltres vàrem ser els primers en arribar, no era una cursa, eh!
El cim allargat de la Miranda de les Boïgues
De baixada fem un foto tots plegats
El final del dinar tots plegats

Uns a la Bitlla...
uns altres a la Saca Gran...
uns fent artificial a la Bola de la Partió...
... i nosaltres començant la nostra via a la Miranda de les boïgues

1. Fa poc la vam fer nosaltres, molt bonica i amb tanta gent que animació, felicitats.

2. yepa, como sobamos la roca!!!

3. M'agrada el teu estil, Joan.
    No tinc dubte de que ens anirem trobant, a la muntanya i també al ciberespai, compartint i escrivint.
    Va ser un gran dissabte.
    Una abraçada, salut i independència!