dilluns, 31 de juliol del 2023

3 Vies a Mola de l'Ermita a les Moles del Corb. L'Alt Urgell

Dissabte 13 de maig i Diumenge 2 de juliol de 2023


Fa unn temps vem participar amb les jornades del Grup Cavall Bernat i vàrem fer unes escalades col.lectives entre difenents companys i dies després vàrem acabar de completar les tres vies que l'amic Joan vidal "Indi" va obrir en aquest sector.

Son tres vies de poc compromis i ben assegurades, tot i que la roca es dolenta, si escalem amb "seny" podrem gaudir sense mases problemes. En els trams fàcils, costa una mica trobar les expansions.

Un cop sortim d'Oliana seguim la carretera C-14 fins al desviament del Peramola i prenem la carretera LV-5118. Un cop a dins de Peramola seguim els indicadors de la carretera de Cortiuda, primer per asfalt i després per pista en molt bon estat. Fets uns quatre quilòmetres a la dreta trobarem un desviament a Mas Torrent i un cop allí deixarem el vehicle en una bona explanada prop de la masia.

De la masia seguirem el camí ben marcat amb pintura groga i blava fins arribar a les cingleres de la Mola del Corb on ens creua una pista ben ample i la seguim vers l'esquerra. En poc més de deu minuts arribarem al Coll de Mu tenint davant nostre les Moles de Sant Honorat. Seguim la pista a la dreta i en poc mes de deu minuts arribarem a l'entrada de la canal que puja per acce4dir al cim de la Mola del Corb. Les vies les trobarem al llarg de la cinglera.

Tres vies sense massa pretensió i en un entorn idil.lic i solitari que de ben segur gaudirem, malgrat la roca, i tres vies noves per a la "cole"








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cerca de vies

Seguidors

Arxiu del blog

Dades personals

Barcelona, Catalunya, Spain
Vaig començar a enfilar-me per les muntanyes l'any 1976 i un cop que vàrem fer la travessa del Montseny, el setembre del 77, pujant el Matagalls des de Sant Marçal, la visió de les Agudes i la seva cresta dels Castellets, em va captivar. Llavors interiorment vaig saber que algún dia pujaria a lloms d'aquella cresta. Un anys i mig més tard vaig fer la meva primera escalada a Montserrat. Va ser el 17 de febrer de 1979. Des de llavors, per poc que pugui, vaig amb els companys a escalar, caminar, o pujar cims, que junt amb ells es el que més m'agrada.