diumenge, 23 d’abril del 2023

Via SWEET HOME BUENOS AIRES+VARIANT i MOJITO PAL NENITO i a la Pedrera dreta del Penyal de Garraf

Dimecres 15 de març de 2023

Durant els primers anys que vaig començar a fer escalada, era molt habitual agafar el tren i anar a escalar al Garraf, sobre tot al "Penyó", com l'anomenàvem. Amb els anys, el vaig abandonar per anar al Pic del Martell, doncs s'obria una nova escola per anosaltres a principis de 1980. No va ser fins al final de la dècada dels 90' que viag saber de vies obertes a la pedrera del "Penyó". Sempre m'habia acostat per mirar però mai hem va fer el pes, fins que ara, d'esprés de tants i tants anys he fet dos vies i una variant. Be, no és un lloc agradable, ni per la roca (que és una pedrera) ni per l'entorn, però serveix per passar una mica l'estona d'n matí d'hivern o tarde d'estiu.

Les vies són fàcils de localitzar, que no de seguir, degut a que hi ha moltes assegurances repartides per diferents llocs, parabolts, quimics i espits vells, és una mica anant fent a veure que surt. Ull amb les pedres, recorda una mica el Pedraforca, tenint algún llarg bonic encara que curt i quan la roca es bona. es de fon fiar.

Per baixar podrem fer ràpel des d'alguna reunió amb anelles i si ja no volem fer mes activitat i som a dalt, podrem baixar per tota la carena fins al port un altre cop.

Escalada realitzada per: Agustín Perez i Joan Prunera



1 comentari:

  1. Hola
    Tens tota la raó amb els comentaris dels usuaris que brillen per la seva absència. Internet és així de lliure i desagraït. Jo personalment he visitat moltes ressenyes teves i les he copiat a paper per portar-les a les vies. I mai he deixat comentari /opinió
    Per això aprofito per felicitar-te per la vostra generositat i per la vostra trajectòria, pel rigor i l'exactitud de la informació . I sobretot pel respecte i l'admiració per la muntanya i l'escalada.
    Gràcies

    ResponElimina

Cerca de vies

Seguidors

Arxiu del blog

Dades personals

Barcelona, Catalunya, Spain
Vaig començar a enfilar-me per les muntanyes l'any 1976 i un cop que vàrem fer la travessa del Montseny, el setembre del 77, pujant el Matagalls des de Sant Marçal, la visió de les Agudes i la seva cresta dels Castellets, em va captivar. Llavors interiorment vaig saber que algún dia pujaria a lloms d'aquella cresta. Un anys i mig més tard vaig fer la meva primera escalada a Montserrat. Va ser el 17 de febrer de 1979. Des de llavors, per poc que pugui, vaig amb els companys a escalar, caminar, o pujar cims, que junt amb ells es el que més m'agrada.